Pristatymas
Bendra informacija apie priekių pristatymą Lietuvoje ir Europoje
breezers.lt užtikrina greitą, bei saugų pirkinių pristatymą visoje Lietuvoje bei Europje. Dirbame su patikimais partneriais – siuntų pristatymo bendrove DPD, kuri vykdo „Patikimas pristatymas” politiką: visos įsigytos prekės bus pristatytos per el. parduotuvėje nurodytą terminą, bus atlyginta žala, jei gabenant siuntinys bus pažeistas, taip pat užtikrinamas informacijos apie pirkėją konfidencialumas.
Atsiėmimas ir galimi pristatymo būdai Lietuvoje:
- Prekių pristatymas su DPD kurjeriais
Užsakytos prekės siunčiamos Jūsų nurodytu adresu ir laiku. Apie siuntos išsiuntimą informaciją gausite el. paštu. Apie siuntos pristatymą informaciją gausite SMS žinute.
Atsiskaitymas už pirkinius pristatymo metu (grynaisiais / kortele) papildomai apmokestinamas 2,00 € mokesčiu.
- Prekių pristatymas į DPD PickUp taškus arba paštomatus*
Užsakytos prekės siunčiamos į Jūsų pasirinktą PickUp atsiėmimo tašką arba paštomatą. Apie siuntos išsiuntimą informaciją gausite el. paštu arba telefonu. Apie siuntos atsiėmimą informaciją gausite SMS žinute. Kaina 2,50 Eur.*siuntų dydis ribojamas iki 61 (ilgis) x 44 (plotis) x 37 (aukštis) cm. Maksimalus siuntos svoris – 20 kg. Didesnės siuntos pristatomos su DPD kurjeriais ir apmokestinamos. DPD Predict: Informavimas. Siuntų gavėjai iš anksto informuojami apie siuntos pristatymo laiką 1 val. tikslumu, todėl gali ramiai planuoti savo laiką.Lankstumas. Portale manosiunta.lt gavėjai gali patys greitai ir patogiai pakeisti pristatymo datą, adresą ar peradresuoti siuntą į patogiausią DPD Pickup siuntų tašką ar terminalą.DPD SIUNTŲ SEKIMAS. Žinokite kur Jūsų užsakymas.
- Prekių atsiėmimas ir konsultacijos
Pristatymas Europoje:Prekes pristatome visoje Europoje. Prekių kiekiui ar dydžiui ribojimų netaikome. Jūsų patogumui parenkame optimaliausią pristatymo paslaugą. Kainos skaičiuojamos kiekvienu atveju individualiai. Siuntoms iki 31,5 kg galioja šis kainynas.Siuntų įkainiai Europoje (DPD): * nemokamas pristatymas Europoje nėra taikomas. ** visos kainos nurodytos EUR su 21% PVM Svarbu: Jeigu darbo dienomis nebūnate namie, patariame nurodyti ne namų, o darbovietės adresą ir pavadinimą.
Svarbu: Prekių pristatymo metu privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėjus siuntos pažeidimą, rekomenduojame jos nepriimti ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje. Jums priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai ir turinys nėra pakitęs.
Svarbu: Siuntimas į Kuršių Neriją yra papildomai apmokestinamas 20,50 €. Dėl siuntos į Kuršių Neriją prašome susisiekti su mumis el. paštu.
Ženklas „Patikimas pristatymas“ reiškia, kad siuntas Jums pristatys siuntų pristatymo bendrovė UAB „DPD Lietuva“, kuri:įsipareigoja pristatyti prekes per elektroninėje parduotuvėje nurodytą terminą;
prisiima atsakomybę už pristatymo Lietuvoje metu siuntai padarytą žalą. Siuntos praradimo ar sugadinimo atveju taikoma iki 520 EUR žalos atlyginimo garantija;
garantuoja konfidencialumą, t.y., neatskleisti jokios su el. parduotuvės pirkėjais ir jų pirkiniais susijusios informacijos trečiosioms šalims;
garantuoja, kad prekes pristatys kurjeris, tinkamai reprezentuojantis el. parduotuvę. Kurjerio išvaizdą ir elgesį apibrėžia „DPD Kurjerio standartas“, kuris užtikrina, kad kurjeris vilkės tvarkingą uniformą su skiriamaisiais UAB „DPD Lietuva“ ženklais, profesionaliai ir mandagiai aptarnaus siuntos gavėją;
siuntų pristatymo bendrovės „DPD Lietuva“ patikimumą garantuoja Credit info „Stipriausi Lietuvoje”sertifikatas, kuris suteikiamas tik finansiškai stabilioms įmonėms; Bendra informacija apie priekių grąžinimą
Nekokybiškos prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta;
- grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą grąžinimo formą esančią žemiau.
Toliau išvardytos kokybiškos prekės, kurios, remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais, nekeičiamos ir negrąžinamos:
- parfumerijos, kosmetikos ir tualetiniai preparatai,
- fotografijos ir kinematografijos prekės,
- spausdintos knygos, reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai,
- audiniai,
- kiliminės grindų dangos, išskyrus kilimus ir kilimėlius,
- megzti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai,
- kūdikių drabužėliai,
- pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai,
- siūti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai marškiniai, naktiniai marškiniai, pižamos ir panašūs dirbiniai,
- kūdikių drabužėliai,
- liemenėlės, juosmenys, korsetai ir panašūs dirbiniai,
- perlai, brangakmeniai, taurieji metalai bei jų dirbiniai, išskyrus dirbtinę bižuteriją,
- mašinos ir mechaniniai įrenginiai,
- elektros mašinos ir įrenginiai, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatai,
- antžeminio transporto priemonės,
- laivai, valtys ir plaukiojantys įrenginiai,
- optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisai ir aparatai,
- laikrodžiai,
- ginklai ir šaudmenys,
- baldai, patalynės reikmenys, šviestuvai,
- žaislai, žaidimai, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis.